Slide
Slide
Slide
previous arrow
next arrow

OVER ONS

Algemeen


De Die Financieel Beheer en Bewindvoering B.V. bestaat sinds 1999.
De wortels van ons kantoor liggen in het notariaat, waar een deel van onze medewerkers werkzaam is geweest.
Omdat er in toenemende mate vraag bleek te bestaan naar professionele hulp bij het verzorgen van financiële administraties voor particulieren, het voeren van bewind en het afwikkelen van nalatenschappen, besloot Peter de Die een eigen praktijk te starten om in deze behoefte te kunnen voorzien.

Bij het uitvoeren van de bovengenoemde diensten, vormt het fiscale aspect een belangrijk onderdeel.
De fiscale wet- en regelgeving is voortdurend aan verandering onderhevig en vraagt om expertise.
Dat is de reden dat sinds april 2013 de praktijk is uitgebreid met een ervaren belastingadviseur, Robert Dalenberg.
Door zijn toetreden kan “De Die Financieel Beheer en Bewindvoering B.V.” nu ook een breed scala aan fiscale diensten verlenen alsmede de complete financiële administratie verzorgen voor (startende) ondernemers.

Kleinschaligheid


Inmiddels is ons kantoor uitgegroeid tot een bloeiende organisatie, maar onderscheidt deze zich na al die jaren nog steeds door zijn kleinschaligheid en daarmee zijn persoonlijke benadering van - en toegankelijkheid voor cliënten.
Wij zijn er trots op dat we deze kwaliteit, ondanks de groei van de onderneming, hebben weten te behouden.

Wij streven naar directe bereikbaarheid van de medewerkers, tijd en persoonlijke aandacht voor cliënten en goede onderlinge communicatie door de lijnen binnen de praktijk kort te houden.

Dat deze manier van werken in toenemende mate door particulieren, ondernemers als ook door instellingen als prettig wordt ervaren, blijkt onder meer uit het feit dat steeds meer (kleinschalige) ondernemingen, verpleeghuizen, GGZ-instellingen en goededoelenorganisaties de weg naar ons weten te vinden.

Print Friendly, PDF & Email
Scroll naar top